Lamullspadd med kanal?

Pontevecchio

Trådstartare
Har hört att det finns lamullspadd som har en kanal för ryggraden. Märket ska heta "mattes" eller liknande.

Kan dock inte hitta nån på nätet, nån som vet vart den säljs? (sthlm eller nätet)

Sv: Lamullspadd med kanal?

Stenbergs läder säljer mattes paddar

Vet inte var de säljs i dina trakter, men det är mkt bra paddar. Kan verkligen säga att de är väl värda sin peng! :)

Skara hästsport har, de finns på nätet också. Vet dock inte om de skickar varor.

Här kan du också beställa den! :idea:
Kollade på dom när jag var i den butiken idag!
Kostar något på 900 kr.

www.gladahasten.se

Du kan maila dom, inte säkert de ligger ute i webshopen men de kan skicka ändå.

Jag ska föresten sälja min mattespadd, då jag inte har nån häst kvar. Den har kanal! PMa om det är intressant :angel:

Det är med kardborreband, precis som ett vanligt schabrak.

Du ska inte sälja dina RG-schabrak när du ändå är i farten också? :angel:

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
231
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 995
Senast: cassiopeja
·
Trädgård & Växter Jag har tillgång till mängder av jättefina vinterpäron., vet dock inte vad sorten heter. Men vad gör man med dem? Hur förvarar man dem...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka