Måste du låna från banken då? :confused: finns ju andra ställen du kan låna från utan att behöva säkerhet..finns ju annonser i nästan varenda Ridsport nuförtiden :smirk:
 
Jag försökte få ett mindre lån från banken alldeles nyligen. Det var tvärnej överallt med tanke på att jag är student. Lyckligtvis har en jag en snäll mamma som ansåg det bättre att hon tog ett lån och sedan kunde jag betala tillbaka till henne istället.

Ofta är det enklare att få låna med säkerhet, exempelvis om du köper lite nyare bil eller hus. Jag ska köpa en billig bil och det dög inte.
 
okej, då är det inget banken kan ta som säkerhet.
Det är väldigt petigt med lån om man inte har fast tjänst.
Kan din sambo kanske ta lånet åt dig och du betalar till honom istället?
 
jag får väl fjäska... ;)

missade ett välbetalt jobb för två veckor sedan p.g.a. att jag inte har körkort... :cry:
så skulle jag få d så skulle så mycket lösa sig... :(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 562
Senast: sjoberga
·
Hemmet Hur mycket buffert anser du är nödvändigt/bra att ha när man äger ett hus? Hur tänker du kring det? Ser du möjlighet att låna upp mer...
2
Svar
35
· Visningar
3 189
Senast: Ramona
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 437
Senast: Juli0a
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 520
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hitta tillbaka till varann?
  • 112 Appen
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp