Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte alls tänkt så långt. Det här var en tanke som dök upp igår. Jag spekulerar kring hur man skulle kunna göra.
Och jag har redan förstått att du tycker allt det här är en dålig ide. Även om jag inte förstår varför du tycks förutsätta att jag vill lura folk?
Jag har ingen aning om du är ärlig och har ärliga avsikter eller inte, det har troligen inte tilltänkt fodervärd heller och därmed måste denne för sin egen säkerhet och ekonomi utgå från att du är ute efter att luras och se till att man har ett för sina egna syften okej avtal. Det finns folk till det mesta, t.ex lämna ut hästen på foder i avsikt att få fodervärden att bekosta en dyr rehabilitering, för att sedan ta hem hästen när den är igång frisk och kry därför så tar inte en seriös fodervärd som vill satsa på din häst chansen om inte avtalet förhindrar detta beteende.
Ja jag skulle aldrig komma på tanken att göra nåt sånt.
Trist att genast tro det värsta om folk, måste vara jobbigt med en så svart människosyn![]()
Ja jag önskar att jag kunde låna ut hästen omedelbart. Men eftersom han inte är igångsatt är det inte ett alternativ. Jag kommer låta det ta den tid det tar, även om jag inte kommer tycka att det är speciellt kul.
Man kan ju inte alltid få som man vill![]()
Verkar som du tänkt till runt att inte låna ut den och låta någon annan sätta igång den. Bra.
Jag tycker inte du ska låna ut din häst, helt enkelt för att du riskerar att få hem den igen i betydligt värre skick än du kan ana.
Folk( ja jag vet att jag generaliserar här, bear with me) har en tendens till att inte ta lika bra hand om något som inte är deras eget, de är lite slit och släng mentalitet tyvärr har jag fått erfara.
Sen om något händer skyller de på precis allt och alla utan att ta något som helst eget ansvar i det som skett.
Så vill du inte ha kvar hästen, sälj den, VILL du ha kvar den, ta hand om den själv är mitt krassa råd.
Lycka till![]()