Landslaget

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Emilia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 059
E

Emilia

Nån som vet vart man söker en plats till ponny Landslaget i hoppning?

//Emilia

Sv: Landslaget

Till landslagsuttagningar brukar det vara så att den som är ansvarig tex förbundskaptenen/lagledaren håller koll på de ekipage som gjort bra resultat och därmed är aktuella för landslaget och tar kontakt med dem inför den nya säsongen då det ofta börjar med gemensamma träningar och sånt.

Genom att visa dig på ''rätt'' tävlingar där landslagsledningen håller till.. i dressyren finns det även inventeringar men har ingen aning om det är sådana i hoppningen men det bästa är att åka till tävlingar och visa upp vad man går för..

vet inte om hoppningens ledning är lika ''rolig'' som dressyrens, som ringer 1,5 vecka innan och berättar att man ska åka till finnland och tävla nm :mad: suck..

Har du en riktigt bra ponny är det nog knappast så att du behöver höra av dig, du blir nog kontaktad! Om du har gjort resultat det vill säga...

/I

*lån*

men sen är det aldrig fel att se till att presentera sig/bli presenterad för rätt personer ;)

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
484
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nästan 30 svenska ekipage är på plats i Herning, Danmark för internationella klasser i såväl hoppning som dressyr. Under tävlingens...
Svar
0
· Visningar
50
Senast: Gunnar
·
Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
Svar
13
· Visningar
1 072
Senast: Freazer
·
Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
225
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka