• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Gullrass
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 145
G

Gullrass

Hej!!!!!
Jag ska på Landsmot i sommar men hittar inget hotell!!!!! Allt verkar vara bokat. Finns det någn som kan hjälpa mig att tipsa, känner inte till Island så mycket. Tack! Linda

Ajdå... tälta? Är nog rätt kört att hitta nåt boende i närheten av Hella iaf. De sista campingstugorna gick för c:a ett år sen tror jag... :crazy:

hej,
hmm, kan tipsa dig om ett helt nyöppnat hotell... det öppnar 17 juni... länken går direkt till deras bokning:
https://travel.idega.is/servlet/IBMainServlet?bsf_a=bsf_bf&bookingFromDate=2004-06-22&bookingManyDays=1&bf_c2chk=1&hs_pid=714&hs_ppid=42898&hs_pt=1&bf_c2chk=1&depAddrId=-1&iw_language=en&ib_page=7

Det heter Hotell Ingolfur... kan gissa att det ligger 20-30 min från Landsmot. Du är lite sent ute, det mesta var uppbokat sen länge. Detta har rum eftersom det inte öppnat ännu. Lycka till!

Finns en stuga 16 km från Hella för uthyrning, ring eller maila och kolla.
Annonsen kom in i går på hestar.net så det kanske är kvar

Til leigu hús ca 16km frá Hellu Upplýsingar gefur Einar

Nafn: Einar Hafsteinsson Heimasími:

GSM: 8638533 slå +354 före

Netfang e-mail: habar@hvippinn.is

Har du tur kan det ju bli sena avbokningar men man måste boka ett år i förväg om man ska ha chans att hitta nära.
Lycka till!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har varit svullen hasen vid spetsen i ca en vecka. Hon går själv i hagen, finns inga stenare eller träd i hagen, inte...
Svar
3
· Visningar
399
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Hej! Jag har börjat klura på hur jag smartast ska packa hö för sommarens kommande meetings och har för mig att jag sett något om att...
Svar
5
· Visningar
697
Senast: Snurrfia
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Kultur Mamma har bjudit med mig på en en weekendresa till Öland nästa helg :) . Vi ska bo på hotell, äta gott och vara med på aktiviteter på... 2
Svar
20
· Visningar
1 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka