Ländtäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 867
Sv: Ländtäcke

Jag rider alltid med skrittäcken, oavsett om det är skritt trav eller galopp:)

Det låter frestande :d Jag ska faktiskt kika lite på det och se vad det kan tänkas kosta. Jag menar, köper man ett dyrare täcke så kan man ju ha det läääänge.

Jag tycker som moonlightgarden, skrittäcke är i vägen när man rider, speciellt uteritt då man travar och galopperar. Det flaxar också ganska mkt upplever jag, ländtäcket sitter mera stilla och på plats.

Ja jag ska kolla på Exklusiv, låter himla spännande :D

Nu dreglar jag, ländtäckena i "bäver" har ju PRECIS samma färger som mina schabrak som jag har till sadeln :love: :bump: :D

Kan man få dom helt ofodrade eller med väldigt tunnt foder tro?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
540
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka