Lång tid av tystnad

A

Antti

Nu har barocken varit lugn och tyst rätt länge, är det precis som ni vill ha den?
 
Sv: Lång tid av tystnad

Antti skrev:
Nu har barocken varit lugn och tyst rätt länge, är det precis som ni vill ha den?

Ja du menar att du tycker det är dags att du gör comeback här eller? :D
Ja ärligt talat är det lite väl tråkig och snäll stämning och det är ju inget som jag är känd för att tycka om :p
 
Sv: Lång tid av tystnad

Men du, har du inte hört talas om den nya design-trenden då man gör barock stil i modern tappning och de försöker komma på ett namn på vad det ska kallas? ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok I en månads tid har de varit väldigt jobbigt.. Ångest, svårt att sova, magen har krashat, tinnituss(?) kommer och går.. o huvudvärk...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
50 794
Senast: Gunnar
·
Hundträning Jo, jag är medveten om att jag har en spets och att min ras dessutom vallar med skall. Och jag är helt okej med att Slyngeln inte är den...
Svar
6
· Visningar
798
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Oerhört viktig fråga 😅 Jag lyckades bli beroende av avsvällande nässpray förra vintern/våren och det tog ganska lång tid innan jag...
2
Svar
28
· Visningar
996
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp