Längd på Gramantygel??

michelleduchess

Trådstartare
Hej, jag har beställt en gramantygel från treadstone på internet men börjar fundera på om jag valde rätt storlek.. Jag tog full till en ganska liten- normalstor storhäst. Det fanns bara full eller ponny, då borde full ju vara bättre? Men den är 5m lång, vilket känns väldigt långt.. Är det någon som vet hur lång en graman i ponnystorlek är? :)

Sv: Längd på Gramantygel??

Olika på olika märken. Jag har har full på en glen gordon och cob på en treadstone, den senare är den enda som funkar att skritta/trava fram med för den andra är alldeles för kort och funkar inte före man kommit igång =)

Okej, tack så mycket :) Jag tycker att full i treadstone var ganska lång för den hästen jag rider, dock är hon borta över sommaren så kan inte prova på ett tag heller :/ haha men tack för svar! :D

Olika på olika märken. Jag har har full på en glen gordon och cob på en treadstone, den senare är den enda som funkar att skritta/trava fram med för den andra är alldeles för kort och funkar inte före man kommit igång =)
Vilken menar du att du kan rida fram med också? :) GlenGordon? :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 187
Senast: Mint
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Ceta
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka