Längd på valphalsband?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Sweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 738
S

Sweet

Någon som råkar veta på ett ungefär vilken längd på halsbandet man ska ha till en liten Golden valp (8 veckor)?

Köp ett smalt läderhalsband i strl 40 så kan de ha det från valp till unghund. :)

Jag har köpt ett jättegulligt rött, smalt läderhalsband med typ glaspärlor på i storlek 35 cm (efter att ha frågat damen i butiken) och det är tänkt att valptösen ska kunna ha när hon är liten. Ska köpa ett kraftigare halsband senare som inte är lika "tjejigt" för min sambo tycker att det jag har köpt nu är jättetöntigt. :smirk: :rofl:

Var bara lite orolig över om halsbandet skulle passa eller inte... :crazy: Får hem vår lilla tjej om en dryg vecka! :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 171
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 699
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 066
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 011
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka