Långt nere under isen

Det är inte helt ovanligt att vårdcentraler inte tar emot förrän efter en vecka. Däremot aldrig varit med om det när det är akut psykisk ohälsa.

När jag hade extremt mkt påfrestning under lång tid och hunden som toppen pp isberget akut höll på att dö och den sista orken försvann fick jag tid hos VC samma eftermiddag när jag ringde vid lunch och bara grinade och tyckte ”jag orkar inte mer och jag behöver få sova”. Blev sjukskriven två veckor på stående fot, sömntabletter samt en telefontid en vecka senare för att följa upp. Hade inte varit sjukskriven på egen hand en enda dag.

Inte kunna sova verkar för vara nån slags ”red alert” överlag så har du inte nämnt det innan så nämn det när du ringer på fredag @Sonic76

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 176
Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
867
Senast: monster1
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 288
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
892
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka