Långtidshyra häst

Sv: Långtidshyra häst

Jag vill tillagga, att jag ringde till mina "uthyrare" och de ville garna se bilder och sant, sa jag har skickat. Och de betalar forsakring pa hasten under tiden, jag star for sjalvrisken om ngt intraffar. 1500 kronor ar den..
Genom att jag har andra hastar och inte ar en okunnig hastmamma/har barn med hastintresse givk det val lite annorlunda, men har fatt uppfattningen att mitt foretag ar seriosa.. De ar inte langt fran Uppsala, dock hyr inte ut hastar pa sommartid da de anvands i deras verksamhet. Men i stort satt ar jag nojd, och om vintern gar som jag vill har, kommer nog hasten tillbaka nasta vinter, vilket de var helt med pa. Lattare for hasten att anpassa sig da. Vi far se hur mitt lage ser ut. Jag har ju forhoppningsvis mitt sto redo for ridning da sa behover ingen "deadbroke" palle men stalltjej tycker om honom, vill garna ha egen hast... ja vi far se...

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 415
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 927
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 962
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 172
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka