Bukefalos 28 år!

Sv: Laptop

Beror helt på vad du vill göra med den :) De billigaste i nyskick brukar väl åtminstone gå på 6000:- .

När jag verkligen var tvungen att hitta en ny laptop började jag titta i den prisklassen. Men sen ändrade jag synvinkeln till att det är en dyr grej man köper, och den bör funka bra vad man än får för sig att göra med den(surfa, bildredigering, programmering, spel) så det slutade med att jag betalade omkring 14'000, tror jag, för en laptop från Dell. Är dock extremt nöjd med den och jag hoppas kunna använda den i många år framöver :)
 
Sv: Laptop

om du ska ha en hyffsad så kan du istortsett inte titta under 10000kr. du får max 90 minuters batteritid, dåliga spcifikationer och varma bärbara. det finns säkert undantag men generellt så är det.

titta på en hp, med core duo processor, eller en f-s amilo, kanske en acer. upp till dig att känna vad du gillar. men ha minst 3 timmars batteritid. annars kan du inte se på en hel film i dvd-läsaren utan att den stänger av sig. och då är det inte en bärbar...

tänk även på at batterier är en färskvara, så det bör vara lätt att få tag på sådana. dvs köp av ett välkänt märke.
 
Sv: Laptop

Jag kan varmt rekommendera en Fujitsu Siemens!

Fick precis min nya Laptop igår av det märket och modellen är Amilo.

Det var inte den billigaste man kan hitta men allt är ju relativt. Tänker som så att med den här kan jag klara mig ett bra tag innan det är dax att byta
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp :-) Jag skulle behöva en laptop eller surfplatta bara för att kunna ta med mig på resor och streama film eller serier. Den ska...
Svar
7
· Visningar
542
Senast: KesoNeso
·
Samhälle ...om att flytta utomlands där det var ett otroligt jämt klimat, utan årstider och utan att det är alldeles för varmt i långa perioder...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 967
Senast: SiZo
·
IT & mobiler Öppnade laptopen och skärmen visar upp och ner. Det är säkert tio år sedan jag hjälpte en elev att vända den rätt. Tror ni jag kommer...
Svar
5
· Visningar
525
Senast: Jeffery
·
Fordon Jag behöver en ny bil så fort det bara är möjligt. I lördags missade jag tyvärr en bra bil så jag måste hitta något annat. Men vad ska...
2
Svar
38
· Visningar
2 004
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp