Lära ett 12 sto tricks

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare miiirka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 810
M

miiirka

-Hej , ni som håller på med trick träning och så , hur unga ska hästarna vara tycker ni? vad e för gammalt o vad e för ungt?

Sv: Lära ett 12 sto tricks

Finns inget för gammalt. För ungt vet jag inte.

Min gamla märr är 23 och vi håller just nu på att lära oss dansa freestyledans i stallet.:D

För gammalt finns inte. alltid kul med lite nya grejer att hitta på.
För ungt vet jag inte, man kanske inte ska börja trickträna ett litet föl men efter några månader är det väl bara bra med lite sysselsättning?

Ok , tack!! :D

För att jag vill såååå lära min foderponny tricks!!:D
Har ni ngt tips om ett lätt tricks som ni lärt era hästar eller ponnyer? :D:D för på alla sidor står det inte vilken som är det lättaste bara vad det är för ngt!:D:banana: :banana: :banana:

Liknande trådar

Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Jeps
·
Ridning Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Svar
8
· Visningar
1 300
Senast: Edla
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 944
Senast: ameo
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
471
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige

Hund, Katt, Andra Djur