JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lära sig rida Islandshäst
Sv: Lära sig rida Islandshäst
Har redan hittat ett ställe ännu närmre som jag fick trevligt bemötande på. Ska rida privat /små grupper med max 3 stycken. Tack ändå
Mvh Louise
Ridning
Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra.
Har ridit till och från i 20 år...
2
Hästmänniskan
Hej på er!
Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10
11
12
Hästmänniskan
Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Säteriets djur har kommit ut i sommarhagarna. Det förgyllde verkligen promenaden att se fåren i sina stoooora, öppna hagar med rymliga...
Liten
7 minuter sedan
Svar: 711
Visningar: 20 676
Allmänt
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Jag var ute på drygt 3 km pw/jogg-runda kl 5 i morse innan jobbet. Kändes inte alls bra 😆 Nej men sov ganska dåligt och det var tidigt...
Trollunge
8 minuter sedan
Svar: 1 656
Visningar: 52 614
Allmänt