läsa kurs i lädersömnad

P

popeye

Skulle gärna gå en gå en kurs i lädersömnad, så man får lära sig laga sömmar och lite småhantverk. Har sökt över internet och letat efter utbildningar men inte hittat något. Är det någon som har gått en sådan kurs, vart gjorde ni det, kostnad och vad lärde ni er? Är främst på jakt efter utbildningar i stockholm! :)

Jag vet en som håller i lädersömnadskurser i Rånäs utanför Rimbo. Kurserna gick från början i JUF regi men Stockholms JUF avd. finns inte längre så jag skicker ett pm till dig med telefonnr.

Sv: läsa kurs i lädersömnad

Hej,
har du hittat någon bra kurs. Jag är letar också efter något ställe i närheten av Stockholm

mvh
Karin

Sv: läsa kurs i lädersömnad

Jag kommer troligtvis hålla i läderkurs i vår.

Det kommer då bli flera kurser och sedan ev en fortsättningskurs .

Problemet just nu är att få in tillräckligt med utrustning och verktyg så att allt sker smidigt.

kolla på min hemsida som finns i min profil. Jag finns i stockholms trakten.

(Ni får radera detta om det är reklam...)
/miagi

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 992
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21
  • Annonsera Mera VIII
Tillbaka