• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare R8n
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 472
Sv: Lastpall?

Du kan ju höra med matvarubutiker el. andra butiker ifall de har någon som ska slängas.. Vissa vill leverantörerna ha tillbaka andra slängs.

vad ska du ha för lastpall? En engångspall av godtycklig storlek kastar man efter dig, en europapall, 120x80, är en standardpall med pantsystem som industrierna inte brukar slösa med.

Altså, fråga närmsta person du känner som jobbar på industri...

Eller så kan man göra som jag och GoaMarie, helt enkelt åka och hämta en vid en lastbrygga. :angel:

delvis knapp.

Tack för svar alla, men jag hittade en övergiven hög lastpallar i skogen så jag har fått tag i en pall :D

Tror inte jägarna saknar den :angel::p

Liknande trådar

Fritid Måste köpa ny hjälm för den jag har har gått sönder. På moderna hjälmar finns det visir. Hur funkar det med skidglasögon? Jag gissar att...
Svar
12
· Visningar
458
Senast: Fetaost
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
358
R
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
1 063
Senast: Luff
·
Fritid Jag kom på för ett tag sedan att vi inte längre får några reklamblad i brevlådan. Det handlar alltså inte om postnord utan någon annan...
Svar
18
· Visningar
713
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka