Låt oss prata om posten

Det är helt ofattbart. Och jag hade velat höra någon på posten uttala att det är OK att inte lösa ut, men läsa ändå.

Enligt dem "gick det inte att bevisa" trots att man på bilderna jag tog klart och tydligt ser att kuvertet delvis rivits upp (jag hade bara klistrat på en avsändarlapp mitt på flärpen och flärpen är sönderriven på båda sidorna av den) samt att papperen i kuvertet är knöliga och smutsiga.

Med tanke på vad jag skickade och vem mottagaren var finns det inga som helst tvivel på att det gått till så här. Jag var helt rosenrasande kan jag säga.

Enligt dem "gick det inte att bevisa" trots att man på bilderna jag tog klart och tydligt ser att kuvertet delvis rivits upp (jag hade bara klistrat på en avsändarlapp mitt på flärpen och flärpen är sönderriven på båda sidorna av den) samt att papperen i kuvertet är knöliga och smutsiga.

Med tanke på vad jag skickade och vem mottagaren var finns det inga som helst tvivel på att det gått till så här. Jag var helt rosenrasande kan jag säga.

Helt fantastiskt. Detta är ju en tjänst jag köper, det kan ju vara bevisvärde.

Skrota hela Posten och börja om från början. Eller inte alls.

Helt fantastiskt. Detta är ju en tjänst jag köper, det kan ju vara bevisvärde.

Skrota hela Posten och börja om från början. Eller inte alls.

Ja, rek+mottagningsbevis är sannerligen inte gratis. Det är ju också fascinerande att deras tolkning av vad som skett är det som gäller.

Vi hade ev kunnat polisanmäla men mina chefer ville inte det (jag var rätt taggad vid det laget och hade gladeligen kunnat göra det även om det inte lett någonstans :D).

Senaste ljushuvudet hos lokala ombudet vägrade lämna ut ett paket till särbon som var beställt i hans namn utan krävde mitt leg också. Varför? Jo, det var ju inte adresserat till särbons hemadress utan till min :grin: Mitt namn var alltså endast med som "c/o" :banghead:

Särbon är snällare än vad jag är så han åkte hit och hämtade mitt körkort. Det hade inte jag gjort :devil:

Senaste ljushuvudet hos lokala ombudet vägrade lämna ut ett paket till särbon som var beställt i hans namn utan krävde mitt leg också. Varför? Jo, det var ju inte adresserat till särbons hemadress utan till min :grin: Mitt namn var alltså endast med som "c/o" :banghead:

Särbon är snällare än vad jag är så han åkte hit och hämtade mitt körkort. Det hade inte jag gjort :devil:
:banghead:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka