Hände aldrig på mina 40 år att nån fick öppna och titta. Fanns inte på kartan.
Nej, det är ju den uppfattningen jag har haft tills det här hände också. Dvs det går betydligt mer tejp nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hände aldrig på mina 40 år att nån fick öppna och titta. Fanns inte på kartan.
Precis, man skriver sitt namn och tejpar över för då syns det om nån tejpar över igen.Nej, det är ju den uppfattningen jag har haft tills det här hände också. Dvs det går betydligt mer tejp nu.
Precis, man skriver sitt namn och tejpar över för då syns det om nån tejpar över igen.
Men det är ju sjukt att behöva vara så noggrann med ett Rek![]()
Det är helt ofattbart. Och jag hade velat höra någon på posten uttala att det är OK att inte lösa ut, men läsa ändå.
Enligt dem "gick det inte att bevisa" trots att man på bilderna jag tog klart och tydligt ser att kuvertet delvis rivits upp (jag hade bara klistrat på en avsändarlapp mitt på flärpen och flärpen är sönderriven på båda sidorna av den) samt att papperen i kuvertet är knöliga och smutsiga.
Med tanke på vad jag skickade och vem mottagaren var finns det inga som helst tvivel på att det gått till så här. Jag var helt rosenrasande kan jag säga.
Helt fantastiskt. Detta är ju en tjänst jag köper, det kan ju vara bevisvärde.
Skrota hela Posten och börja om från början. Eller inte alls.
Skrota hela Posten och börja om från början. Eller inte alls.
Det är väl det som har hänt?![]()
De tog nog aldrig något aktivt beslut, och de sysselsätter ju trots allt en hel del anställda på det sjunkande skeppet :/
Lite mer utdraget i tid bara...
Ja. En gång i tiden kostade det 8kr.21kr till Australien, dyrt?
Ja. En gång i tiden kostade det 8kr.
Tjänstefel så det skriker om det, i min värld@athena_arabians
Fy fan vad förbannad jag blir. Det där är självklart inte ok. Hoppas att den som stod bakom disken fick ordentligt reda på att det inte är så man gör.
en gång i tiden kostade det -90 öre. När jag började kostade ett sv brev -50 öre.Ja. En gång i tiden kostade det 8kr.
@athena_arabians
Fy fan vad förbannad jag blir. Det där är självklart inte ok. Hoppas att den som stod bakom disken fick ordentligt reda på att det inte är så man gör.
Senaste ljushuvudet hos lokala ombudet vägrade lämna ut ett paket till särbon som var beställt i hans namn utan krävde mitt leg också. Varför? Jo, det var ju inte adresserat till särbons hemadress utan till minMitt namn var alltså endast med som "c/o"
Särbon är snällare än vad jag är så han åkte hit och hämtade mitt körkort. Det hade inte jag gjort![]()