Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har fixat en blogg på wordpress och vad jag har förstått ska andra kunna göra inlägg som jag får godkänna innan de blir publika. Någon som vet HUR jag gör för att lösa detta? Alltså inte att enbart förvalda ska kunna göra inlägg utan vem som helst.
vem som helst? mig veterligen behövs det konton.. iaf såvida jag vet.. däremot kan du ju lägga inloggningsuppgifter öppet och sedan lägga en klausul att poster från det kontot måste godkännas först.. det vore nog inte så dumt heller för att hålla spam-botar borta.
Jag vet inte hur wordpress.com funkar riktigt, men om du har en självhostad version (wordpress.org alltså) kan du ju ställa in så att alla nya konton automatiskt kan skriva inlägg, men att de måste admingranskas innan de postas.
Måste ha någon form av login, det går att låta folk registrera sig själva på sidan, och sen att adminstratören godkänner vilka som för göra inlägg etc.