Låtletarhjälp

turbofling

Trådstartare
Min dotter letar efter en låt och jag tror jag vet vilken hon menar men jag kan varken komma på vad den heter eller vad sångaren (manlig) heter.
Låten är på engelska men inte vanlig engelska utan om det är den jag tror är det irländska.
Om hon minns rätt är videon ganska mörk (kväll/natt) och vid en sjö/hav
Hon hörde den första gången för ngr månader sen, jag tror den är lite äldre men ändå relativt ny.
 
Min dotter letar efter en låt och jag tror jag vet vilken hon menar men jag kan varken komma på vad den heter eller vad sångaren (manlig) heter.
Låten är på engelska men inte vanlig engelska utan om det är den jag tror är det irländska.
Om hon minns rätt är videon ganska mörk (kväll/natt) och vid en sjö/hav
Hon hörde den första gången för ngr månader sen, jag tror den är lite äldre men ändå relativt ny.
Vilken genré är det?
 
Nu har vi hittat, innan dess kunde hon inte sova. Hon kom pa att hon hade tittat pa den pa youtube ngn gang sa vi gick ingenom sökstatistiken. Pa W fick vi träff. Det sökta laten är Wellerman med Nathan Evans.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Kultur Vad jag tror är en irländsk grupp eller sångare? Minns inte alls texten men melodin är lugn. Ganska känd låt tror jag. Ingen ny låt...
Svar
10
· Visningar
917
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 161
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp