• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Gilraen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 915
G

Gilraen

Vilken ska jag ha?
343342_90507.jpg

den jag har nu..

343342_65446.jpg

Eller denna, den har jag gjort själv..

Tack på förhand!

Jag tycker att den första är snyggast, ser väldigt proffsig ut. Möjligtvis ser hästen lite väl trött ut på bilden...

Jag tycker den andra.
Den är mer färgglad och lite roligare på nåt sätt.. :)
Dessutom tycker jag att den gråa är lite stel och för grå.

Den första ser något trist ut, men är stilren och snygg.

Den andra är mer livlig dock blev jag lite smått snurrig av den och ser hela sidan sån ut så tror jag att jag börjat må illa efter ett litet tag. :crazy:

En blandning hade varit snyggast. Lite mindre kurvor och snurrar än den andra och lite livligare än den första.

Okej.. Något tips på hur jag kan göra för att det ska bli bättre?

liite mörkare bakgrund kanske ? och den där snurren runt hästen kanske kan fixas lite mörkare ? men jag vet inte. Jag tycker den är fin som den är..

Jag tycker ettan var snyggast.
Jag gillar inte färgerna på tvåan. Det sticker lite i ögonen på något sätt och sådana sidor får mig bara att skynda bort. :crazy:

Okej-- Men när jag ser ettan så tänker jag på höst och vinter, och det är ju faktiskt sommar!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
995
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
Fordon Hej! Jag har nyligen börjat övningsköra på trafikskola och har hittills tagit tre lektioner med manuell bil, men jag har aldrig kört... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
5 371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka