Lchf tips?!

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Elisha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 902

Elisha

Trådstartare
Vad är era bästa recept på LCHF rätter? Ska vara till en lättare middagsbjudning så gärna något godare. Jag har noll koll! Kötträtter söker jag främst!

Det finns en lååång tråd under "Hem och Hobby" med MASSOR av LCHF-recept!!! Men själva köttet behöver du inte tillaga på något speciellt sätt (men lågtempererat blir ju alltid gott!) Huvudsaken att du ser till att tillbehören också är LCHF. Hemgjord aioli är absolut ett av mina bästa tips på tillbehör! Ugnsrostade rotselleribitar (jfr klyftpotatis) är mycket gott - eller coleslaw!

Liknande trådar

Mat Jag har så svårt för att hitta vettiga mellanmål som jag gillar i längden. Dessutom kunde väl inte någon variation på frukost skada... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 282
Senast: Cattis_E
·
Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
431
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Jag ska tävla hund på Gotland i maj men kommer ha några dagar över för att turista på. Har med en treåring men tänker oss vandring...
Svar
12
· Visningar
489
Senast: lingonben
·
Fritid Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll. Det vore...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Lightzone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka