• Träning
  • Trådstartare Trådstartare nutte
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 623
N

nutte

Hur ligger det till med ledarskap mot häst egentligen? Om man har ett fungerande ledarskap från marken, kan det då ändå brista när man ska jobba från ryggen? Eller om det brister från ryggen är det då ändå något fel med ledarskapet från marken även om man tycker att det inte är de.....??:confused: Går det alltid hand i hand, mark o rygg..??

Sv: Ledarskap

De går inte alltid hand i hand, men nog har de en samverkan likväl som att det är lite skillnad i uppsutten / mark-kontakt med hästen.

Liknande trådar

Träning Häromdagen så var jag inne hos veterinären med min 8 åriga valack. Han har en knäledsinflammation hb (stackaren)☹️ Vi röntgade 3 av 4...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Blyger
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: MiniLi
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 220
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka