Ledarskapsövning

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Lolydodia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 3 015
Precis... Och folk undrar varför jag inte håller på med hästar längre...

:eek: Det är människor med din känsla för hästar som SKA hålla på ....kom ihåg det :mad: :)...dessutom kan du gott fortsätta med din uppsats och låta den bli till en fin bok som kan läsas av både NH folk och övriga...vi är många som gillar dig och ditt vänliga sätt :love:

Det är från en bok som heter "Förstå hästen" av Lesley Bayley och Richard Maxwell

:idea:......den boken har jag också läst....vore intressant att höra vad ni andra som läst den tycker om den :confused:

Är den "knasig","äkta NH" eller något mittemellan.....alltså i vilket fack ska man placera den ????

Själv köpte jag den -99....läste och tog till mig det som tilltalade mig och tog det övriga med en nypa salt.....är det värt att damma av den och läsa igen eller ???

Sluta, blir ju helt tårögd :cry: :love:

Nog kommer jag att hamna i hästsvängen igen, endera dagen, men när... Behöver en paus nu, en lång paus, för att ladda upp inför nästa Malte-häst ;)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 725
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 317
Senast: Edla
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 250
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 078
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka