Lekar för små

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare AmelieA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 336
A

AmelieA

Hej! Jag är gympaledare på lördagar och har lite brist på roliga lekar. Vet någon, några roliga lekar för barn som är 3-5 år?

Sv: Lekar för små

* Björnen sover

* Fruktsallad kanske är för svår för 3 åringar men funkar fint på 5 åringar

* Hundens ben

Sv: Lekar för små

Min tjej som är 3,5 gillar när hon får springa omkring. Sätt på musik, då får de springa, sen stänger man av och då ska de stå stilla. Mkt enkelt, men roligt.

Olika skutt och steg är också kul. Tex först ett jämfota hopp framåt, sen två bakåt, sen tre hopp på ett ben, sen fyra jättekliv, sen fem grodhopp osv

Liknande trådar

Småbarn Flummig frågeställning jag vet. Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 484
Senast: WildWilma
·
Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 100
Senast: Dunet
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 145
Småbarn Läste om @Midsommarblomsters erfarenheter av organiserad gymnastiklek i grupp, och förstår absolut utmaningarna kring den typen av...
Svar
6
· Visningar
603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka