Lekbeteende?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Dark_Dream
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 827
D

Dark_Dream

Min katt och jag brukar leka ganska mycket (självklart) :rofl: Nu på senare tid har svansen börjat bli som vi här hemma säger "burrig" och lite burrig även lite upp på ryggen..
Sedan har han även börjat med en ny sak; Han sänker framkroppen och lägger sig ner medans han fortfarande står upp med baken.. Och så tittar han hela tiden på mig och nästan lägger sig på sidan. Vart ifrån kommer detta. Ur gulligt! :love:

Sv: Lekbeteende?

Är det ingen som vet ved det kommer ifrån? Är det för att han tycker att det är roligt att leka eller vad? :smirk:

Skulle tippa på att det är ett lekbeteende. Dock gjorde min katt det då hunden skällde och han blev rädd.

ok, spännande, detär lite kul och se hur dom gör och varför? Då blir det roligare och leka med dom :D

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: Sassy
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 402
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur