Lekeberg,markpriser!!

FannyN

Trådstartare
Finns det någon som har hum om det här???
Har fått löfte om en jättefin äng stor, öppen ett stenkast från huset.Markägaren sa att det är bara du slår upp stolpar....men jag sa att vi ska väl ändå skriva något ?!? Så han kommer på torsdag och innan dess vill jag skaffa lite kunskaper.Arrendepriser,markpriser etc....
Vill helst köpa.....
Hoppas nån svarar// Åsa

Sv: Lekeberg,markpriser!!

Är det gratis så är det bra, be bara att få uppsägningstid så att du hinner fixa nytt om det skulle bli så .Många markägare är bara glada att jorden utnyttjas. :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 013
Senast: Mia_R
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 846
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka