Bukefalos 28 år!

Lernia utbildning

Akerman

Trådstartare
Är det någon här som har gått någon utbildning på Lernia genom Arbetsförmedlingen?

Vad tyckte du om den? Hur gick det för dig sen? Har utbildningen hjälpt dig att få jobb?

Är det värt att gå utbildning genom Lernia?


Ännu bättre, har du gått eller vet någon som gått "Serviceutbildning med fördjupning" så får du gärna berätta om den :)
 
Sv: Lernia utbildning

Gick en utbildning på lernia för ca. 1 år sedan. En liknande den du funderar på (Denna)) och fick jobb på min andra praktikplats, först lite timmar, sen sommarvik. sen mer timmar nu under hösten/vintern, för att nu i slutet av mars börja på 50% på samma arbetsplats.

Jag trivdes bra på Lernia, vissa delar var sega, men det var en rolig tid, vi hade bra sammanhållning i gruppen.

Så gott som alla fick fortsatt jobb på sina praktikplatser, eller andra ställen dom sökte sig till under och efter utbildningen.
 

Liknande trådar

  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 022
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har nu jobbat på förskola i 6 månader och älskar det, och jag vill utbilda mig så att jag kan få fast jobb och inte bara lite timmar...
2
Svar
33
· Visningar
1 574
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 873
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
602
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp