letar & letar *träns*

Nu har jag sökt igenom hela buke i gamla trådar för att se om mitt framtida träns fanns där men nepp så var det inte. Så nu ropar jag på er träns experter för att hjälpa mig hitta ett rundsytt träns med bred aachen nosgrimma som har vitt foder. Svart med antingen mässing eller silver det kvittar. Inga svindyra träns utan detta ska bara bli ett i samlingen, ungefär som Hö*ks kandar fast då med aachen.

Kör på:bow::bump:

Sv: letar & letar *träns*

hubertus har jättefina! Men de har tyvärr inte vitt foder. :(

Pfiff

Tyvärr var det de enda jag hittade som var någorlunda billigt. Och detta har ju inte så bred nosgrimma...

nej precis, ingen bred nosgrimma där, frågan är om det finns seperata rundsydda aachen nosgrimmor med vitt foder som man kan köpa för sig o sen sätta ihop.:idea:Hade varit kanon

Nu har jag sökt igenom hela buke i gamla trådar för att se om mitt framtida träns fanns där men nepp så var det inte. Så nu ropar jag på er träns experter för att hjälpa mig hitta ett rundsytt träns med bred aachen nosgrimma som har vitt foder. Svart med antingen mässing eller silver det kvittar. Inga svindyra träns utan detta ska bara bli ett i samlingen, ungefär som Hö*ks kandar fast då med aachen.

Kör på:bow::bump:

Snabba dig så får du köpa denna snygga sak billigt på Tradera:

http://www.tradera.com/RUNDSYTT_TRANS-auktion-44522592

så kan du köpa världens tjusigaste Aachennosgrimma för alla pengar du sparat in....:idea:

OBS inte jag som säljer tränset :rofl: det var ordet "rundsytt" som fick mig att komma ihåg att jag sett en bara.

nja antingen så är bilden superkass, men tycker inte tränset ser så mkt ut för världen, då köper jag hellre hö*ks rundsydda träns o sen en annan nosgrimma till det

ok, har så tråkiga erfarenheter av dåliga bilder eftersom jag trott att det kanske varit fint när jag fått det så har det varit flottigt o skitigt och sprött i lädret. Men kan göra en chansning är på 50 kr just nu

Jag har ett dressyrträns från Hansbo. Svart med silverspännen, breeeeed nosgrimma, vitt foder. Och nackremmen är utanpåliggande för att vara skönare.
Bra kvalité på lädret, har iofs bara använt det 3 gånger på ett år :o
Men det var billigt. 700 pix.

jag har haft ett sånt träns som på tradera bilden. det går inte att byta ut nosgrimman på det då allt är fastsytt via pannbanden. det går inte att plocka i sär med andra ord! så det var ingen bra ide att köpa detta för att byta ut nosgrimman. jag gick själv på samma nit:angel:

varför inte köpa hööks kandar och lämna till en sadelmakare för o sy på en aachen-loop?

ja det ska man kanske göra, hur mkt kan det kosta tro? Verkar vara det lättaste
Fast kanske ska testa att rida utan o se hur det blir, men tror hon trivs bäst med den där lilla extra remmen;)

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 365
Utrustning Jag letar efter ett rundsytt träns till min häst men kan inte hitta något jag tycker är perfekt. Så nu ber jag om tips! Önskemål: Svart...
Svar
15
· Visningar
1 763
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 536
Senast: Nevermind
·
Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Equilina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Leverera valp vid 12 veckor?
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025