Bukefalos 28 år!

Let's dance

Jag blev glad över att det var just Anis som gick vidare igår. Hans utstrålning på dansgolvet är härlig :) !
Han är så himla bra! Trist dock att han varit i duell så ofta, kan inte vara skoj när han genomgående fått så bra poäng av juryn. Jag vågar fortfarande hoppas på att få se honom i final mot Keyyo.
 
Alltså, jag hade gärna sett att Michel fått vara kvar, just för att han nog är den av dem som har minst musikbakgrund sen tidigare. Och kanske lite för att jag under ett antal år haft en fot i friidrotten också (genom barnen)
Men, de kvarvarande är så himla bra allihop att det verkligen inte finns några självklarheter längre.
 
Har inte följt programmet, bara kollat lite då och då.
Vem är den där Filip Lamprecht? Måste googla honom, känner jag.
 
Jag har tittat på hela säsongen, men sällan när det sänts och inte vågat kolla här i tråden med risk för spoilers :p Tycker iaf det var rätt person som vann igår. Hans andra dans tyckte jag var underbar. Båda var ju svinduktiga dock. Kul med en säsong där så många är riktigt bra! När de var 4 kvar kändes det för mig som om det inte spelade någon roll vem som vann pga det.
 

Liknande trådar

Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: Jeps
·
Tjatter Blivit inbjuden till ett 40-års firande med pirat-tema :meh: Fattar inte att folk fortfarande tycker det är kul med maskerad men men...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: Enya
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
20 000
Senast: Shaggy
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 667

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp