Levade Spanskt seminarium

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare PAC
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 998
P

PAC

Frågor:

Vore det överambitiöst om jag går på Levades Spanska seminarium och har med mig anteckningsblock och penna???

Får man ta med sig vanlig enkel kompakt-kamera och ta kort också som minnesstöd?

någon som vet?

Sv: Levade Spanskt seminarium

Papper och penna tycker jag låter helt okej! Kamera är jag tveksam till, vet inte om det är tillåtet att fota :confused: Men det talar de säkert om innan skulle jag tro!

Förra året var kamera inte tillåtet. Anteckningsblock kommer jag ha med mig iaf, ska på det franska.

höll också på att hamna på det franska, ofrivilligt ... nä sade jag spppppanska :-)

nu har jag varit där och måste säga hehe, jag gillar de hästarna som får vara deras *kursledare*, de har attitude, de vet att de är bäst liksom och de kan sitt jobb

och de har tålamod

hoppas den bruna courbette-nybörjaren står i något av stallen och att man får besöka stallarna som förra året, just den lilla bruna vill jag titta närmare på, det var en av de finaste bruna hästar jag nästan någonsin sett

ha kul på det franska till de som skall gå, hoppas det är mycket matnyttigt och intressant

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
596
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 098
Senast: Badger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
154
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025
  • Störiga saker vi stör oss på, del 39

Hund, Katt, Andra Djur