Sv: Licens

Vad menar du med hur du ska göra? Licensen kan ju betalas direkt via nätet på Svenska Ridsportförbundets hemsida, så får du ta en kopia på inbetalningen så att du har det pappret tills licensen kommer.

nej jag menar när dom 10 betalningsdagarna gått ut, om man ska beställa en ny eller bara betala iallafall

Jag har glömt att betala licensen men tänkte bara betala in, den har ju registrerats att jag beställt en. Sedan ser dom ju att du betalat in på ocr nr eller om du skriver din licens nr i meddelande.

Liknande trådar

Tävling Jag ska lösa licens för foderponnyn vi har fått hem för några veckor sedan men jag förstår inte riktigt på tdb. Ska nuvarande ägare stå...
Svar
7
· Visningar
1 413
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En person som var anmäld till en tävling vägrade betala sin startavgift och anklagades för att ha uppträtt hotfullt – en situation som...
Svar
0
· Visningar
487
Senast: Gunnar
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll... 2
Svar
25
· Visningar
3 257
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka