• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare novisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 850
N

novisen

Hej!

Jag ska ut och tävla för första gången och har fixat ryttarlicens och allt. Men det står inget licensnummer på den! Varför inte det? Var ska den stå egentligen? På raden under det står "för ryttare med handikapp anges numret på det medicinska ID-kortet" eller? Där är det tomt på min licens.

Om numret nu ska stå där och det inte gör det, vem har då mitt nummer nu? Min ridklubb som jag medlem i?

MVH novisen

Sv: Licensnr

På min licens står inte den där texten om handikappryttare... licinsnumret står under klubben jag tävlar för...

Sv: Licensnr

Nu var jag så fräck att jag registrerade en ny licens på svrfs hemsida i mitt namn. Kommer skriva ut den, ta det licensnumret jag har där och använda mitt kvitto från svensk kassaservice som bekräftelse på att jag betalat in... för det har jag ju!

Det stod att man skulle skickas till en annan sida om man redan hade licens, så uppenbarligen har det blivit vajsing någonstans, för jag har ju skickat in allt för över en månad sedan. Jag ska vara registrerad.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har en fråga angående sponsring och samarbete. Vill inte riktigt fråga tränare och vänner om det, känner mig lite dum hehe. Jag är...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Freazer
·
Dressyr Jag har inte varit aktiv i en ridklubb sen jag red på ridskolan, och det är tio år sen i år. Började tävla med min nuvarande häst under...
Svar
5
· Visningar
1 629
Senast: Kiwifrukt
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en... 2
Svar
24
· Visningar
4 868
Senast: Habina
·
Islandshäst Hej! Är det någon här som är med (har tävlingslicens) i både SvRF och SIF? Måste ni ansöka om tillstånd från SvRF för att få tävla på...
Svar
4
· Visningar
1 255
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur