lika som bär...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 36
  • Visningar Visningar 8 916
Sv: lika som bär...

1450969_10151877101356464_900746577_n.jpg

orlando-bloom-wallpaper-4-730111.jpg
[/IMG]
1474657_10151877101386464_1782772003_n.jpg

Jared Leto, Orlando Bloom och Mikael Lustig har likheter tycker jag.

Jag har nostalgimyst framför några avsnitt av Varuhuset och insett att Stefan Ekman(som spelar Frank Lundholm) visserligen är lik sin pappa Gösta men även en mer östlig patriark:

32958C.jpg

putin-undershirt.jpg

Jag vet, det är lite obehagligt. Men det räcker med att tänka på den politik han för så går det över.

Jo, absolut. (Och visste jag inte bättre skulle min gaydar göra liiiiitet utslag där.)

Skam att säga det men Vladimir är väldigt snygg där.

I två sekunder ungefär. När man tittar längre ser han ut som en krisande man som har ångest över att åldras och därför bygger muskler OCH offentligt visar sina bara armar, vilket inte finns ett enda skäl till om man inte är typ idrottare.

Ångest över att han åldras är ju det minsta han har!:rofl:
Han ska ju göra ALLT för att bevisa någotO_o

Liknande trådar

Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 957
Senast: Otherside
·
Kläder & Bli fin Sitter och tittar på Mord i sinnet där en kvinna just hittats mördad. Mördaren har lämnat annan kvinnas ID och bytt kläder på henne så... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
2 773
Senast: dubbelt
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 77 78 79
Svar
1 575
· Visningar
56 552
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 074
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • Bästa kloslipen?