Vad gör vi? Del CCXII

Superglad för att katten både kissade och bajsade innan vi gick och la oss. Ingen smärta vad jag såg efteråt heller, och noll beteende som visade att hon var obekväm.
Då kan jag slappna av och sova... tills tolv då hon ska få den sista smärtstillande sprutan.
Funkar allt bra torsdag och fredag kan vi flytta tillbaka till att sova i sängen på fredagskvällen!

I morgon ska jag till jobbet men mamma var snäll och erbjöd sig komma över vid 12 och hänga med katten en stund. Skönt. Har fixat äppelpaj och vaniljglass och hennes favoritfestis. :up:

Cykeln blev stulen for nagra dagar sen - forsakringen ersatter, men med en ny cykel istallet for pengar, bara det att cykeln de erbjuder mig at exakt samma som den som blev stulen, forutom att den ar i en annnan farg. Det ar rimligt att begara en annan ersattning da val?
Inte sa glad att cykla runt pa nagot som en 14-arig pojke skulle valt!

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 582
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 888
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 742
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka