liknande photoshop?

Cinderella90

Trådstartare
undrar om ngn vet ifall det finns något program som liknar photoshop, lr det enda jag behöver är så jag kan skriva snygg text på bilder jag tagit. så att texten skrivs direkt på bilden.

lr om det finns ngn om dem "vanliga" programmen som jag bara inte hittat..

Sv: liknande photoshop?

Vill man inte vara alltför avancerad så kan man ju skriva en text i word, ändra den i paint och sen montera den på en annan bild i paint?:D
Gimp är ju gratis annars att ladda ner från nätet, borde finnas textbehandling där.

edit* finns väl text i paint också?

Photofilter? :) den gamla versonen är gratis, den nya får man ha på prov i 30 dagar innnan man får köpa. (inget köptvång)

ska testa o ta hem ngt av dem ni nämde ;) tänkte skriva hästens namn nämligen på dem nya bilderna jag har fått på oss :)

Googles Picasa använder jag till alla collage och alla bilder jag snabbt vill ha text på. Ett väldigt bra program.

Gå in på google, sök på Picasa 3 och det finns gratis nedladdningsbart på svenska.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
374
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
145
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 167
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18