BernT

Trådstartare
Satt och pillade på min jwhjälm så att ena rosett''änden'' lossnade litegrann :p
Hur får man fast det igen? Eller ja, jag fattar att man ska limma för det är väl limmat sen förut.
Vilket lim ska man ha?
Och sen så kom jag på den braiga (tyckte jag iaf :o) idén att ta bort lite smuts på skärmen med tvål, så nu är det en liten ljusblå fläck på skärmen, precis i kanten mot hjälmen, nån som vet hur man får bort det?

Sv: Lim

Jag hade använt superlim, var bara noga med att det inte kommer utanför för då syns det nog ganska mkt.

Sv: Lim

Meeeh :eek:
Jag skulle ju ta bort smuts :angel:
Den är inte borta, den är bara lite lös haha.
Tyglim borde väl funka kanske?

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 503
Senast: lizzie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 969
Katthälsa Min ena katt har fått hudproblem. Jag upptäckte det första symtomet i helgen. Då var det ena bröstvårtan som var sårig. Eller typ som...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: mackan
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka