Limegrönt och ?

Sv: Limegrönt och ?

Men då får jag ta efter henne då jag anser att limegrönt också är min färg! :p
Fast hon håller sig på hoppbanan och jag på dressyrbanan. :angel:

Klart det blir fint på henne! Min storhäst är svartbrun och brukar få ha de lindorna och schabraket.:angel:

Gammal bild:
Digitalabilder145.jpg

Gud vad creepy huset i bakgrunden är! Är det i onsala? :eek:

Mörkgrått är ju en ide helt klart! Då har vi förslagen mörkgrått, svart, och blått? Tacktack! Lutar åt svart, det är enkelt o bra, fast grått är lite snyggare o lite mer praktiskt nästan..
O inga lindor på hästen!

Jag tycker du ska satsa på mörka färger, såsom ; Svart, Mörkblått, Brunt eller Grått :bump:

Själv är jag nog sugen på brunt, men det är kanske fult om man har svart utrustning till hästen? Fast, jag skulle ju kunna ha brunt oxå, men tycker svart är snyggare på en så pass mörk häst..*funderar så det knakar*
Hästen har ju ingen sadel än, så det är väl den jag får gå efter vilken färg det blir på utrustning.

Om du har svart sadel kan det ju bli för mkt mörkt och svart om du har svarta grejer till det limegröna. Du kan ju köpa riktigt mörkgrått så blir det lite mjukare men ändå mörkt.

är det hos attvik???

såg nu att det var det. där har jag ju tränat !! :p

Gårdsägaren bor i huset och det är knappast övergivet utan det var bara släkt och dimmigt just den dagen.
Du har väl sett det när du vart där?!

jacob hellström, när han var där för några år sen:P
Kan säga att det är en RIKTIGT fin gård. hade man ju inte tackat nej till!!:p

bor ju redan på en gård, och den där går väl inte för en liten summa direkt haha.:p

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
168
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 409
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka