Linda Lindorff sparkad av häst – visar skräckbilden

Värsta jag råkat ut för är ett hästskoformat blåmärke på låret, och nästan blivit av med tummen då en häst trodde den var en morot.

Det känns rent spontant som att vi har olika åsikter på vad som är "skräckskada". Själv tänker jag att man kanske ser ut som Terminator när hans hus smälter av eller något åt det hållet.
Oj, det skulle ju stå hud och inte hus. :eek: :rofl: :rofl:
 
Osedvanligt urusel artikel. Jag tror inte att Linda L är medskyldig till att den blev så dålig, det är usel journalistik helt enkelt. Att kalla det för en svår hästolycka är ett direkt hån mot dom som verkligen varit med om just svåra hästolyckor.
 
Osedvanligt urusel artikel. Jag tror inte att Linda L är medskyldig till att den blev så dålig, det är usel journalistik helt enkelt. Att kalla det för en svår hästolycka är ett direkt hån mot dom som verkligen varit med om just svåra hästolyckor.

Jag skickade en kommentar via "anmäl text och fakta fel" Det får vara någon måtta på kvällstidningarnas skrikande rubriker :meh:
 
Hästmänniskor är ju ett härdat släkte och små blessyrer som läker utan men hör ju på något sätt till vardagen. Alltså får man inte vidare med sympati om man beklagar sig.
På något vis är man ju alltid glad så länge man inte drabbas av något som ger men för livet och gör att man inte kan hålla på
med sin älskade och faktiskt ganska farliga hobby längre!
 
Tror inte det är L.L som kallar det för skräckskada, bara medias tricks för att folk ska klicka på artikeln.

Som nöjesprofil är det inte så konstigt att hon har ett Instagram-konto där hon lägger ut saker. Jag tycker knappast hon ömkar sig själv eller är mediakåt bara för att hon tar en bild på skadan och lägger ut, skulle jag också göra förmodligen. Sedan skulle inte alls lika många se det då mina följare är under 100. :p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Linda Lindorff blev stampad av en 400 kilos häst på tisdagen. Nu tvingas hon spela in ”Bonde söker frus julspecial” på kryckor. – Ser ut...
Svar
2
· Visningar
529
Senast: Shaggy
·
  • Artikel
Hästnyheter Linda Lindorff har verkligen drabbats av ödets ironi. På morgonen lade hon upp en bild på sina nyfixade fötter – på eftermiddagen blev...
Svar
10
· Visningar
1 351
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Hästnyheter En kusk ska ha blivit sparkad i huvudet av en häst på Åby travbana under torsdagskvällen, enlig SOS Alarm. – Han blöder kraftigt från...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En häst har blivit påkörd av en personbil på måndagskvällen i Trollhätteområdet. – Det är oklart vad som hänt, men hästen har hamnat i...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp