Lindor - Vilka när?

Tigertofflan

Trådstartare
Är på jakt efter ett par arbetslindor till hästen, och har hittat ett par fleecelindor med skitfin färg :love: Men enligt vad jag lärt mig så har man fleecelindor i stallet, och elastiska lindor när man arbetar. Är det så? Varför i så fall? :bump:

Sv: Lindor - Vilka när?

finns redan en sån här tråd kolla där ;)

Jag har fleecelindor vi arbete och det funkar bra. Min häst får ibland skav av benskydden och därför lindar jag honom.

fleece har man väl oftast när man rider. kan åxå användas som stallbandage om man har paddar under

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 135
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 827
Senast: 13579vas
·
Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
1 241
Senast: Buck
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka