• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Millie Trotter
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 999
M

Millie Trotter

Undrar om någon vet om det är dumt att linjeavla 3+3 på Sugarcane Hanover? Var hos en stuteriägare och han tyckte det blev för mycket Florida Pro, då. Lämnar denna kombination något som inte är så bra? Isåfall vad. Tacksam för svar. Millie

Sv: Linjeavel

Kanske bör säga att min märr är efter Good as gold och tänkte betäcka i år. Blev ju alldeles överförtjust i Igor november. Men det blir mycket Sugarcane Hanover.

Sv: Linjeavel

Så fint anvendernavn :)
Smell opp navnet på stoet da så kan vi kolla.. ?

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 745
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år... 2
Svar
34
· Visningar
4 636
Senast: Roxy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 478
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 446
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21