Yttik

Trådstartare
Nån som känner igen märket? Hittade ett sött träns av detta märke för strax under 800 men blev nyfiken på märket för inte hört det förut :) Kvalite?

Sv: Lippo?

Jag har bara erfarenhet av sadlar från Lippo, men dem gillar jag i alla fall :) Bra kvalité till ett bra pris, och himla sköna också :D Fast det har ju förståss ingen betydelse när det gäller träns :rofl:

Det är Källquists nya ''bättre'' märke.

Sadlarna är kanon de jag hört ifrån och på alla träns och andra läderdetaljer har jag varit ruskigt imponerad av lädret!! Kanonfint läder. De som köpt grejerna är mycket nöjd vad jag hört. Sadlarna är byggda av Pessoa.
Så helt klart ett märke jag kommer kika på om jag ska handla nytt och inte vill betala flera 1000 för ett träns.

Jag har bara erfarenhet av sadlar från Lippo, men dem gillar jag i alla fall :) Bra kvalité till ett bra pris, och himla sköna också :D Fast det har ju förståss ingen betydelse när det gäller träns :rofl:

skriver under på detta! träns som jag känt på i samma märke är av bra kvalitet också.

De träns jag känt på har varit ruuuuskigt stela. Skulle 100ggr hellre köpa från Hööks om jag jämför tränsen med deras. :p

Tack för alla svar :)

Det träns jag kände på var mjukt och följsamt i lädret. Snokremmen lite stel men går ju smörja. Kändes i övrigt bra. Och var snyggt. Så blir nog en present till totto :)

Tack igen!:banana:

Min hoppgjord är från Lippo, nu har jag inte använt den så mycket så jag kan inte tala för hållbarheten, men den är snygg, sitter bra och är fin i lädret.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
513
Senast: Exile
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
196
Senast: Angel
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka