Lister klippmaskin

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare miriam
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 473
M

miriam

Är det ngn som har en Lister maskin? Kan inte ngn berätta om sin, dåligt o bra, funderar på att köpa en sån!:bow:

Sv: Lister klippmaskin

Den som heter Star klipper som equalityline tar in, den är beige.

Jag har två stycken... väldigt nöjd- bästa klipparen på marknaden... Väser och visslar inte som de andra maskinerna på marknaden... Man kan tom prata samtidigt som man klipper...
Nackdelen är att det är svårt att hitta folk som kan slipa skären bra och skären är ungefär dubbelt så dyra...
Ska du bara klippa en eller två hästar kan du nog klippa ett par år innan de behöver slipas iofs... Ca 10-15 hästar/ skär när de är nya iaf...

Tack tack det får nog bli en sådan, har en Delaval som inte är för rolig...

Liknande trådar

Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
776
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 251
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 794
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka