Bukefalos 28 år!

Lite nytt i trådlistan

Jag har genomfört en ändring i hur listan med trådar visas.
När man vant sig hoppas jag att man skall känna att det är ett renare utseende med fokus på innehållet.
Ändringen har bland annat medfört att förhandsgranskningstexten för trådar har kunnat göras längre.
 
Om du inte varit inne i tråden på drygt en månad, om jag kommer ihåg rätt, nollställs detta med senaste lästa inlägg. Tanken är att trådar som inte haft inlägg/aktivitet på länge inte skall belasta minnet med var man senast läste, tror jag. Säg gärna emot mig om ni tror jag har fel :)

Tack! Det hade jag missat totalt :up: !
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 493
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 323
Senast: Wingates
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 893
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp