Lite spinoff..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sarasara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 1 710
S

Sarasara

På en annan tråd..

Vad är det dyraste DU äger till din häst?

(Bortsett från hästtransporten)

Sv: Lite spinoff..

Haha jag kom på att detta kommer bli en väldigt tråkig tråd för alla har nästan sadel som det dyraste :p

Men ni får tävla lite om vem som har dyrast sadel, haha

Sadeln också.. Är uppe i.. hm få se här nu.. sadelköpen under en 8 års period är i runda slängar uppe i 65 000 kr. Woops..:crazy:

Sadeln som kostat allt som allt runt 7000 kr.

säger väl sadeln som alla andra...även fast sadeln jag har just nu inte var så dyr så är den helt klart dyrast ändå.

Just nu är det väll vintertäcket :p
Kostade väll strax under tusenlappen (ett Shires med 400 g foder).

Har haft en dressyrsadel till henne också men denna har jag sålt eftersom jag behövde pengarna och är på jakft efter en ny. Hämtade en idag som jag ska prova, mest bara för att den var så nära. Denna kostade 7500:- tyckte dock det var lite mycket pengar för just denna sadeln.. men men, vi får se. Viktigaste är att den passar henne. Hon har dock blivit halt Igen.. :(

Helt klart sadeln som har riktpris 21.000 men eftersom jag köpte den i "rätt" affär fick jag den för 15.000 :bow:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 921
Senast: Görel
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 312
Senast: CaisaCax
·
Fordon Vi ska köpa nyare bil för att kunna dra 2000 kg (två hästar) och funderar på en Subaru Forester 2.0 automat årsmodell 2014 som har gått...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: CaisaCax
·
Ekonomi & Juridik Äger häst men säljaren vill häva köp (se annan tråd) och rasföreningen vill avvakta tills tvisten är löst med ägarbyte då säljaren... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka