Lite spinoff..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sarasara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 1 710
Sv: Lite spinoff..

Sadeln, och den var ändå inte så dyr; 5000 + 1000 för stigbyglar, stigläder, schabrak (1 altså), och gjord.

Travselen som jag köpte i höstas för att ha till både shettisar och varmblodet är nog det dyraste. Den gick på 2000:-

Tror nog att jag i det här sammanhanget har den billigaste sadeln... Köpte en begagnad Hubertus för 16 år sedan för 800 spänn. Den är så där underbart insutten, passar på alla hästar och har bara behövt stoppas om en gång under alla dessa år.

Jenny

Min Prestige-sadel va dyyr! Har dock en annan nu, men den var inte heller billig...

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 921
Senast: Görel
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 312
Senast: CaisaCax
·
Fordon Vi ska köpa nyare bil för att kunna dra 2000 kg (två hästar) och funderar på en Subaru Forester 2.0 automat årsmodell 2014 som har gått...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: CaisaCax
·
Ekonomi & Juridik Äger häst men säljaren vill häva köp (se annan tråd) och rasföreningen vill avvakta tills tvisten är löst med ägarbyte då säljaren... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka