liten ´bild´ på hur sidan ser ut?

E

ensammast

hur gör man det? har sett att webdesigners har sånna. vad jag menar är en bild på första sidan, när de till exempel har länkar till alla sidor som de har gjort.
 
Du går till sidan du vill ha, trycker på Print Scrn som sitter mellan F12 och Scroll Lock. Sen går du in i ditt bildbehandlingsprogram, exempelvis Photoshop. Öppna en ny bild lika stor som din skärmupplösning och tryck CTRL+V för att klistra in. Sen är det bara att klippa bort ramarna och så förminska bilden. :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
243
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Myrten
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 318
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
311
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp