Liten blödning vid ridning??

Status
Stängd för vidare inlägg.

hanny

Trådstartare
Hej!
Är rätt nygravid, v 6. Nu har det hänt två gånger när jag ridit att det kommit en liten blödning efteråt. Mycket lite men ändå...Ingen smärta alls.
Någon annan som varit med om samma sak? Ska jag låta bli att rida ett tag eller är det ok??
Tacksam för svar!

hanny

Sv: Liten blödning vid ridning??

Jag hade små små blödningar i början också, det är vanligt! Får du inte ont brukar det inte vara någon fara! Vissa har små blödningar till och från under hela graviditeten utan att det är ngn. fara. MEN det KAN ju vara ett tecken på att ett missfall är i antågande, och det behöver inte bero på ridningen utan att det är någon deffekt på fostret.

Man bör tala med sin BM vid blödning!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 066
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 084
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 070
Senast: Ninnurur
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 058
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka