JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tog en tur i skogen idag,och knäppte lite kort!
Även fast det skiljer 40 kg,så har dom kul..
Vad säger man..?
Ung som gammal..Trött blir man av skogen..
Sv: Liten och stor i skogen!
haha söt med alla barr i ansiktet!
Åh, bilden med barr i ansiktet påminner mig om varför jag inte ska börja gilla ngn typ av "skägghund" för mycket
Riesen är verkligen otroligt fina... Ska jag någon gång ha en hund att arbeta med (mer än jag arbetar med min nuvarande dåre), då ska jag nog kika lite på riesen.. lite..
Åh va söta dom var
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Övr. Hund
Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Övr. Hund
Hej!
Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Övr. Hund
Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Jättebra att träna inkallning i lina, då kan man förhindra att hunden gör fel, visa vad som är
rätt och kan med säkerhet förstärka rätt...
Sedna
4 minuter sedan
Svar: 106
Visningar: 5 686
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Eller hur! Men titta på vår khakifärgade lilla fröken i nästa bild. Hon har verkligen en jättenäsa! Så söt! :D :love:
Hanen bakom henne...
Sel
29 minuter sedan
Svar: 1 579
Visningar: 134 933
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Hundarna var förvisso nyrastade av sambon när jag kom hem från jobbet, men det var så fint väder ute att jag inte gärna ville spendera...
Red_Chili
Idag kl 20:39
Svar: 1 355
Visningar: 82 858
Hund