replica 28 Sept 2006 #22 Sv: Litet samlat "hejdå".. Supergrattis till underverket!!! En riktig sötnos var det också!
nevin 28 Sept 2006 #25 Sv: Litet samlat "hejdå".. OJ, vilken underbart söt pojke du har fått! GRATTIS till honom!
Timsetim 28 Sept 2006 #26 Sv: Litet samlat "hejdå".. STORT grattis till er supersöta lille pojke! Lycka till med allt!! /Timsetim
Sv: Litet samlat "hejdå".. STORT grattis till er supersöta lille pojke! Lycka till med allt!! /Timsetim
TheWickedWitch 28 Sept 2006 #27 Sv: Litet samlat "hejdå".. Stort Grattis till den lilla sötnosen!! Roligt att höra att allt gick så pass bra!
Sv: Litet samlat "hejdå".. Stort Grattis till den lilla sötnosen!! Roligt att höra att allt gick så pass bra!
Kexchoklad 28 Sept 2006 #28 Sv: Litet samlat "hejdå".. Stort grattis!! Snäll och söt liten pojke verkar det vara
indian-charlie 28 Sept 2006 #29 Sv: Litet samlat "hejdå".. Vad fina ni är båda två GRATTIS OCH LYCKA TILL MED UNDERVERKET
Prosit 28 Sept 2006 #30 Sv: Litet samlat "hejdå".. Vilken liten bakelse Ni är så fina! Stort grattis!!!
aneka 28 Sept 2006 #32 Sv: Litet samlat "hejdå".. Ser du ut SÅDÄR???? Det trodde jag verligen inte, haha! Kul när ens förväntningar är något helt annat. GRATTIISSS!!! Och ujuj så söt den lille var!
Sv: Litet samlat "hejdå".. Ser du ut SÅDÄR???? Det trodde jag verligen inte, haha! Kul när ens förväntningar är något helt annat. GRATTIISSS!!! Och ujuj så söt den lille var!
Mustasukka 28 Sept 2006 #33 Sv: Litet samlat "hejdå".. Grattis till pojken! Han var jättesöt. Skönt att allt gått bra. Hoppas det fortsätter lika bra.
Sv: Litet samlat "hejdå".. Grattis till pojken! Han var jättesöt. Skönt att allt gått bra. Hoppas det fortsätter lika bra.
No1 28 Sept 2006 #34 Sv: Litet samlat "hejdå".. Grattis!! Då kanske du kan hoppa in och skriva ned dina erfarenheter i tråden om naturlig förlossning kontra kejsarsnitt .
Sv: Litet samlat "hejdå".. Grattis!! Då kanske du kan hoppa in och skriva ned dina erfarenheter i tråden om naturlig förlossning kontra kejsarsnitt .
H hoppla 28 Sept 2006 #35 Sv: Litet samlat "hejdå".. Åhhhhhhhhhhhh, bedårande unge!! Precis lika söt som mina egna pojkar, om inte sötare. Inte var dom så där gulliga på BB... Lycka till!!!
Sv: Litet samlat "hejdå".. Åhhhhhhhhhhhh, bedårande unge!! Precis lika söt som mina egna pojkar, om inte sötare. Inte var dom så där gulliga på BB... Lycka till!!!
Gandalf 28 Sept 2006 #38 Sv: Litet samlat "hejdå".. Grattis till en jättefin pojke!! Och vad snabbt du hämtade dig, härligt!
havreflinga 29 Sept 2006 #40 Sv: Litet samlat "hejdå".. Grattis! Han är ganska lik vår bebis faktiskt!